Pro naše zákazníky ze Slovenska je k dispozici nová verze stránek www.soman.eu, ceny v €. Dopravu platíte jen v rámci Slovenska.

Obchodní podmínky

Objednávka

Zboží si můžete objednat přímo na těchto stránkách pomocí e-shopu, e-mailem nebo telefonem. Objednávku potvrdíme a zároveň oznámíme termín dodání.

Pokud je zboží na skladě, bude vyexpedováno do 2 pracovních dnů. Při velké objednávce dle dohody, nejpozději však do deseti pracovních dnů.

Způsob platby

Dobírkou, pokud není dohodnuto jinak. Výši poštovného a slevy najdete v Ceníku.

Výměna velikostí

Pokud Vám nebude vyhovovat velikost, pošlete zboží zpět a přiložte lístek s požadovanou velikostí - viz. vzorový formulář ZDE. Při první výměně neúčtujeme poštovné.

Výměna bude provedena pouze tehdy, pokud vrácená obuv nebyla používána a podešve nejsou zašpiněné.

Odstoupení od kupní smlouvy

Spotřebitel má právo v souladu s § 1829 odst. občanského zákoníku odstoupit od smlouvy do 14 dnů od obdržení zboží a toto pak bez udání důvodu vrátit - viz.vzorový formulář ZDE. Zboží musí být kompletní, nesmí být žádným způsobem poškozené či jinak znehodnocené a ani nesmí nést žádné známky jeho používání. V případě nedodržení některé z těchto podmínek nebudeme schopni akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zásilka bude poslána zpět na náklady odesílajícího. Zboží nelze vracet na dobírku, jakékoliv takto vrácené zboží nebude prodejce přijímat.

Vrácení peněz

Při splnění výše uvedených podmínek Odstoupení od kupní smlouvy a po doručení zboží na naši adresu, bude nakupujícímu nejpozději do čtrnáti dnů vrácena na účet celá zaplacená částka. V případě vrácení kupní částky formou složenky na zadanou adresu, hradí náklady za poštovné zákazník.

Záruční doba a záruční podmínky:

Délka záruční doby se řídí ustanoveními občanského zákoníku. Záruka se vztahuje na výrobní vady a  vady použitého materiálu. Nárok na uplatnění záruky zaniká při poškození zboží přepravou. Takto vzniknuté škody je potřeba řešit s dopravcem ihned při přebírání zboží.

Reklamace

Je potřeba, aby zákazník doručil vadné zboží na naši kontaktní adresu spolu s Reklamačním listem (ZDE), ve kterém vyplní adresu, název výrobku, datum prodeje, číslo prodejního dokladu (nebo kopii dokladu o zakoupení) a popis závady. Zákazník obdrží od prodávajícího do 3 dnů od doručení vadného zboží informaci o reklamaci a způsobu jejího vybavení prostřednictvím e-mailu. Reklamace bude vyřízena od 3 do 7 dnů, od doručení vadného zboží, v komplikovanějších případech bude tato reklamace vyřízena do 30 dnů od jejího přijetí. Reklamované zboží nám neposílejte na dobírku, takto odeslané zboźí nebude naší stranou převzaté, děkujeme za pochopení!

Neoprávněná reklamace:

Nárok na uplatnění reklamace nevzniká mimo jiné v případě neodborného zacházení s výrobkem,  pokud je předpokládaná životnost zboží kratší než jeho záruční doba, používáním zboží v nevhodných podmínkách, při přirozeném opotřebování zboží, neúměrném zatěžování, při nevhodném ošetřováním, pokud nedostatky vznikly zaviněním třetí osoby nebo neodbornými změnami a opravami a rovněž škodami způsobenými přírodními vlivy.

V případě, že zboží, které kupující reklamuje, nemá vadu a nebo se na něj záruka nevztahuje, je povinnen před převzetím zboží uhradit náklady spojené s dopravou a vyřízením reklamačního procesu.

Podmínky ochrany osobních údajů

Firma Miroslav Šoman provádí zpracování Vašich osobních údajů, protože je to  nezbytné  pro splnění  kupní smlouvy s Vámi ohledně prodeje objednaného zboží a dále provádí zpracování Vašich osobních údajů vzhledem k veřejnoprávním povinnostem.

I.  TOTOŽNOST A KONTAKTNÍ ÚDAJE SPRÁVCE

Správcem Vašich osobních údajů je Miroslav Šoman, Komenského 57, 76601 Valašské Klobouky, identifikační číslo : 18559506, zapsán pod Č.J.: ŽÚ-VK-L/231/92/F.

Kontaktní údaje správce jsou : Miroslav Šoman, Komenského 57, 76601 Valašské Klobouky, telefon +420 577 320 945, email - msoman@seznam.cz

Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.

II.  PRÁVNÍ ZÁKLAD A ÚČEL ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Právním základem pro zpracování Vašich osobních údajů je:

- plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl.6 odst. 1 písm. b) GDPR

- plnění právních povinností, které se na správce vztahují

Účelem zpracování osobních údajů je vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplívajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem. Při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje , které jsou nutné pro úspěšné vyřízení a doručení objednávky - jméno, adresa, email. Můžete uvést i telefonní kontakt, který usnadní doručení nebo případnou komunikaci s Vámi .

Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl.22 GDPR.

III.  DOBA UCHOVÁNÍ ÚDAJŮ

Správce uchovává osobní údaje:

- po dobu trvání účinku práv a povinností ze smlouvy a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů a dále po dobu nutnou pro účely archivování podle příslušných obecně závazných právních předpisů

- po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely obchodních sdělení

IV.  PŘÍJEMCI OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Kromě správce jsou dalšími příjemci osobních údajů společnosti a osoby podílející se na dodání zboží a realizaci plateb na základě smlouvy, společnost zajišťující provozování e-shopu a účetní firma.

Správce nemá v úmyslu předat Vaše osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci.

V.   VAŠE PRÁVA SOUVISEJÍCÍ SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Máte právo požadovat od správce přístup k Vašim osobním údajům, právo na opravu, omezení  nebo výmaz Vašich osobních údajů, právo na vznesení námitky proti zpracování, právo na přenositelnost osobních údajů a právo na odvolání souhlasu se zpracováním a to písemně nebo emailem  na kontaktní adresu správce (viz. bod I.).

V případě pochybností o dodržování povinností se zpracováním osobních údajů  máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů.

Tyto podmínky nabývají účinnost dnem 25.5.2018

 

PřílohaVelikost
Výměna velikosti20.77 KB
Odstoupení od kupní smlouvy19.63 KB
Reklamační list12 KB
Podmínky ochrany osobních údajů516.62 KB