Pro naše zákazníky ze Slovenska je k dispozici nová verze stránek www.soman.eu, ceny v €. Dopravu platíte jen v rámci Slovenska.

Obchodní podmínky

Objednávka

Zboží si můžete objednat přímo na těchto stránkách pomocí e-shopu, e-mailem nebo telefonem. Objednávku potvrdíme a zároveň oznámíme termín dodání.

Pokud je zboží na skladě, bude vyexpedováno do 2 pracovních dnů. Při velké objednávce dle dohody, nejpozději však do deseti pracovních dnů.

Způsob platby

Dobírkou, pokud není dohodnuto jinak. Výši poštovného a slevy najdete v Ceníku.

Výměna velikostí

Pokud Vám nebude vyhovovat velikost, pošlete zboží zpět a přiložte lístek s požadovanou velikostí - viz. vzorový formulář ZDE. Při první výměně neúčtujeme poštovné.

Výměna bude provedena pouze tehdy, pokud vrácená obuv nebyla používána a podešve nejsou zašpiněné.

Odstoupení od kupní smlouvy

Spotřebitel má právo v souladu s § 1829 odst. občanského zákoníku odstoupit od smlouvy do 14 dnů od obdržení zboží a toto pak bez udání důvodu vrátit - viz.vzorový formulář ZDE. Zboží musí být kompletní, nesmí být žádným způsobem poškozené či jinak znehodnocené a ani nesmí nést žádné známky jeho používání. V případě nedodržení některé z těchto podmínek nebudeme schopni akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zásilka bude poslána zpět na náklady odesílajícího. Zboží nelze vracet na dobírku, jakékoliv takto vrácené zboží nebude prodejce přijímat.

Vrácení peněz

Při splnění výše uvedených podmínek Odstoupení od kupní smlouvy a po doručení zboží na naši adresu, bude nakupujícímu nejpozději do čtrnáti dnů vrácena na účet celá zaplacená částka. V případě vrácení kupní částky formou složenky na zadanou adresu, hradí náklady za poštovné zákazník.

Záruční doba a záruční podmínky:

Délka záruční doby se řídí ustanoveními občanského zákoníku. Záruka se vztahuje na výrobní vady a  vady použitého materiálu. Nárok na uplatnění záruky zaniká při poškození zboží přepravou. Takto vzniknuté škody je potřeba řešit s dopravcem ihned při přebírání zboží.

Reklamace

Je potřeba, aby zákazník doručil vadné zboží na naši kontaktní adresu spolu s Reklamačním listem (ZDE), ve kterém vyplní adresu, název výrobku, datum prodeje, číslo prodejního dokladu (nebo kopii dokladu o zakoupení) a popis závady. Zákazník obdrží od prodávajícího do 3 dnů od doručení vadného zboží informaci o reklamaci a způsobu jejího vybavení prostřednictvím e-mailu. Reklamace bude vyřízena od 3 do 7 dnů, od doručení vadného zboží, v komplikovanějších případech bude tato reklamace vyřízena do 30 dnů od jejího přijetí. Reklamované zboží nám neposílejte na dobírku, takto odeslané zboźí nebude naší stranou převzaté, děkujeme za pochopení!

Neoprávněná reklamace:

Nárok na uplatnění reklamace nevzniká mimo jiné v případě neodborného zacházení s výrobkem,  pokud je předpokládaná životnost zboží kratší než jeho záruční doba, používáním zboží v nevhodných podmínkách, při přirozeném opotřebování zboží, neúměrném zatěžování, při nevhodném ošetřováním, pokud nedostatky vznikly zaviněním třetí osoby nebo neodbornými změnami a opravami a rovněž škodami způsobenými přírodními vlivy.

V případě, že zboží, které kupující reklamuje, nemá vadu a nebo se na něj záruka nevztahuje, je povinnen před převzetím zboží uhradit náklady spojené s dopravou a vyřízením reklamačního procesu.

Ochrana osobních údajů

Jakékoliv nakládání s osobními údaji zákazníků a partnerů se řídí zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a budou použity výhradně pro vnitřní potřebu firmy .

 

PřílohaVelikost
Výměna velikosti20.77 KB
Odstoupení od kupní smlouvy19.63 KB
Reklamační list12 KB